Dead Dungeon
Dead Dungeon is a hardcore 2D platformer in the best traditions of classic games, with an excellent chiptune soundtrack. The game will check your nerves for strength and bring a lot of emotions.
You had a carefree life until the villain has deprived you of sweets and taken away souls from every living thing. Now you have to go on a hard journey to bring back all the souls and sweets from the mysterious dungeon.
Gradually increasing complexity and learn to play without annoying tutorials, only with the help of game design - as in the good old days.
A simple graphic style, pleasing to the eye and perfect for fans of square sprites.
The Original Chiptune soundtrack, created specifically for this game by the author HateBit famous for the game Dungeon Escape and others.
Riddles and Easter eggs will make the game even more interesting and mysterious.