Dead Dungeon
Dead Dungeon is een hardcore 2D-platformer in de beste traditie van de klassiekers, met een uitstekende chiptune-soundtrack. Maar pas op, want de game vergt behoorlijk wat van je zenuwen en emotionele stabiltieit.
Je leidde een zorgeloos leventje... totdat een schurk je van je snoepjes beroofde en de zielen uit alle levende dingen zoog. Om alle zielen en snoepjes terug te veroveren, moet je afdalen in een mysterieuze kerker.
Een originele Chiptune-soundtrack, speciaal voor deze game gemaakt door HateBit, onder andere bekend van de game Dungeon Escape.