Dani and Evan: Dinosaur books
Discover new adventures with dinosaurs in Dani and Evan: Dinosaur books. These young dinosaur explorers will help us read in a totally different way.
Find treasures by exploring different jungles and lakes, learn about these mythical beings as you play and read adventure books in a whole new way thanks to this dinosaur game for kids.
Dani and Evan: Dinosaur books is available in 8 languages: Spanish, English, French, German, Portuguese, Italian, Russian and Japanese. These stories are created so that children start reading while having fun playing, exploring and learning to read and about their favorite dinosaurs.
Discover different dinosaurs such as the T-rex, the velociraptor or the iguanodon among others in this learning app, which includes amazing dinosaur games for kids.