Cats on Streets
Hey there! Ever dreamt of a chill gaming session that feels like a gentle breeze on a sunny day? Well, let me introduce you to "Cats on Streets," a game designed to make you unwind and smile.
Picture this: you're stepping into the shoes of a seasoned globetrotter returning home to her cosy nook. But there's a twist - you're also playing hide-and-seek with adorable feline friends amidst the charming cityscapes of Tokyo, Paris, and London.
Now, the magic unfolds as you explore these cities through beautifully hand-drawn scenes. Your goal? Find those elusive kitties hidden in plain sight, up to 50 of them in each scene. As you spot them, the scenes burst into vibrant colours, revealing the true beauty of each illustration.
With a bunch of pictures to uncover and a whopping 350 cats to find, this game is all about unwinding, enjoying the hunt, and celebrating the joy of art and cats coming together. So, grab a cup of your favourite brew, cosy up, and let's embark on this delightful cat-hunting journey!