Cats on Streets
"Hoi! Heb je ooit gedroomd van een ontspannende game-ervaring die aanvoelt als een zacht briesje op een zonnige dag? Laat me je voorstellen aan ""Cats on Streets"", een spel ontworpen om te ontspannen en een glimlach op je gezicht te toveren.
Stel je dit voor: je stapt in de schoenen van een doorgewinterde globetrotter die thuiskomt in haar knusse hoekje. Maar er is een twist: je speelt verstoppertje met schattige katachtige vriendjes te midden van de schilderachtige stadsgezichten van Tokio, Parijs en Londen.
Nu ontvouwt de magie zich terwijl je deze steden verkent aan de hand van prachtig met de hand getekende scènes. Jouw doel? Die ontwijkende katjes vinden, tot wel 50 van hen in elke scène. Naarmate je ze ontdekt, barsten de scènes in levendige kleuren uit en onthullen ze de ware schoonheid van elke illustratie.
Met een hoop afbeeldingen om te onthullen en een enorme verzameling van 350 katten om te vinden, biedt ""Cats on Streets"" een kalme ontsnapping en een kans om te ontspannen terwijl je de magie van het ontdekken in elke met katten gevulde scène viert. Dus pak een kopje van je favoriete drankje, nestel je lekker en laten we aan deze betoverende kattenjacht beginnen!"