Behind the Frame: The Finest Scenery
Behind the Frame is a vivid, interactive fiction about an aspiring artist on the cusp of finishing the final piece of her gallery submission.
As a passionate artist, seek the missing colors that will bring your paintings to life - all while remembering to take the occasional coffee and breakfast breaks that keep you going. There is more than what meets the eye, for every painting has a story to tell.