Behind the Frame: The Finest Scenery
Behind the Frame is een levendige, interactieve fictie over een aspirant-kunstenaar die op het punt staat het laatste stuk van haar galerie-inzending af te maken.
Zoek als gepassioneerd kunstenaar naar de ontbrekende kleuren die jouw schilderijen tot leven zullen brengen - en vergeet niet af en toe een koffie- en ontbijtpauze te nemen om je op de been te houden. Er is meer dan wat je in eerste instantie zult zien, want elk schilderij heeft een verhaal te vertellen.