Award Winning Indie Gems 4-in-1
One Hand Clapping is a vocal 2D platformer. Solve puzzles, by singing or humming into your microphone, and find confidence in the power of your voice as it changes the world around you.
""El Hijo - A Wild West Tale"" is an exciting spaghetti-western stealth game, in which you guide a 6-year-old boy on his quest to find his mother.