Award Winning Indie Gems 4-in-1
One Hand Clapping is een vocale 2D-platformgame. Los puzzels op door in uw microfoon te zingen of te neuriën, en vind vertrouwen in de kracht van je stem terwijl deze de wereld om u heen verandert.