Animal Babies Puzzle - Preschool Animals Puzzles Game for Kids
With this educational game for children, babies and children of kindergarten age can train important motor movement sequences.
The game encourages your child's logical thinking and hand-eye coordination in a playful way.
The game thus combines the fun of the game with learning important and elementary skills of your child.
The game contains a total of eleven different theme worlds that were created by a well-known illustrator. The loose puzzle pieces are always rearranged each time a game level is started in order to maintain motivation for many weeks and to guarantee maximum learning success.