Animal Babies Puzzle - Preschool Animals Puzzles Game for Kids
Met dit educatieve spel voor kinderen kunnen baby's en kinderen van de kleuterschool belangrijke motorische bewegingssequenties trainen.
Het spel stimuleert op een speelse manier het logisch denken en de hand-oogcoördinatie van uw kind.
Het spel combineert zo het plezier van het spel met het aanleren van belangrijke en elementaire vaardigheden van uw kind.
Een geslaagd puzzelspel wordt beloond met een ballonspel. Daarin moet je een groot aantal kleurrijke ballonnen laten barsten die rondvliegen. Er worden veel leuke en kleurrijke effecten vrijgegeven terwijl een geanimeerd 3D-dierkarakter de gewonnen game toejuicht. kinderen zijn er dol op!