FATAL FURY SPECIAL is a fighting game released by SNK in 1993 in Japan.
FATAL FURY SPECIAL is a powered-up version of FATAL FURY 2 which brings a faster game speed, introduces combo attacks for the first time in the series, and welcomes more returning characters for a total of 15 fighters.
Clear the game with specific conditions and Ryo Sakazaki from ART OF FIGHTING will appear.