WWE Day of Reckoning
Get in the ring! THQ's WWE Day of Reckoning is the most ferocious wrassle-'em up this side of Godzilla doing the suplex on Japan. From acclaimed wrestle simulation maestros Yukes, Day of Reckoning packs more than 40 of the most charismatic, highly toned, downright vicious stars in the sport today; luminaries like Kurt Angle, Chris Benoit and John Cena all make an appearance. With original story mode the School of Hard Knocks, the option to create your own wrestler, and even a Bra and Panties mode for the more discerning grapple fan, Day of Reckoning trounces every wrestling title that's gone before.