WWE Day of Reckoning
Stap in de ring als je het lef hebt! THQ's WWE Day of Reckoning is het meest woeste worstelspel dat je maar bedenken kunt. Van Yukes, de vermaarde meesters op het gebied van worstelsimulaties, mogen we meer dan 40 van de meeste geliefde, goed getrainde en uiterst gevaarlijke hedendaagse sterren uit de sport verwachten. Uitblinkers als Kurt Angle, Chris Benoit en John Cena maken allemaal hun opwachting. Dankzij een originele story mode genaamd School of Hard Knocks, de optie om je eigen worstelaar tot in het kleinste detail neer te zetten en zelfs een 'Bra & Panties Mode' - oftewel ondergoed-stand - voor de opmerkzame worstelfan, veegt Day of Reckoning moeiteloos de vloer aan met alle voorgaande worstelgames.