Second Sight
From the people who brought you the awesome TimeSplitters series comes Second Sight! Amnesiac John Vattic wakes up in a mysterious military facility, only to learn that he has developed astonishing psychic and telekinetic powers. As Vattic, sneak around the base taking out your pursuers with a combination of guile, guns, and gung-ho combat - or simply pummel the bad guys into the surrounding environment using the power of your mind. With a blend of fast-paced action, lush visuals and a tightly plotted storyline, this riveting arcade adventure is a must-play. John's not mad...