Second Sight
Van de makers van de indrukwekkende Time Splitters serie verschijnt nu Second Sight! John Vattic ontwaakt met geheugenverlies in een mysterieuze legerbasis waar hij er achter komt dat hij over verbazingwekkende psychische en telekinetische vermogens blijkt te beschikken. Als Vattic dien jij door de basis te sluipen en met je tegenstanders af te rekenen middels een dodelijke coktail van wijsheid, wapentuig en woest geweld - maar je kunt natuurlijk ook met een simpele gedachte de vijand tegen de muur smijten. Deze mooie mix van snelle actie, bloedmooie beelden en een werkelijk fascinerend verhaal mag je absoluut niet missen.