Prince of Persia: The Sands of Time
A glorious 3D-ized update of 1989 PC ground-breaker Prince of Persia. Find the leaping, spinning, somersaulting route through each room of a war-wrecked medieval Persian mansion, twisting time to your advantage as you go. Fluid animation, involving combat and truly challenging puzzles.