Prince of Persia: The Sands of Time
Een glorieuze 3D-update van het revolutionaire PC-spel Prince of Persia uit 1989. Vind met de meest acrobatische toeren je weg door de vele kamers van een door oorlog verweerd Perzisch kasteel, waarbij je de tijd naar believen beïnvloedt. Soepele animaties, spannende gevechten en uitdagende puzzels.