James Bond 007: From Russia With Love
The original James Bond is back, as Sean Connery helms this newest 007 title! Based on the movie of the same name, set in an era of 60s spy intrigue, this third person action adventure finds James in classic form, taking on a legion of Cold War bad guys. With a combination of scenes recreated from the movie along with brand new sequences, From Russia With Love will delight fans of the incorrigible secret agent. Revisit the gypsy camp and pick off enemies with your sniper rifle, or take to the skies around London's Big Ben. Yep, James also has a novel way of getting about in this game - you can strap a jetpack onto the suave secret agent, dispensing 007 justice as you scoot around the levels. As always, Bond has plenty of weapons at his disposal. The Walther PPK is back, but you also get to play with shotguns and even a flamethrower. Speed freaks will be pleased too, as you get to cruise the streets of Istanbul in an Aston Martin DB5 - or jump into a buggy and speed through a series of corridors to escape from an imminently exploding building. You'll also be able to face off against your friends in the multiplayer mode - and you can use jetpacks here too! The whole game is gorgeous; while Bond himself has never looked more dapper, the addition of Natasha Bedingfield and Maria Menounos to the cast is pretty easy on the eye too. From Russia With Love is sure to leave you smitten...