James Bond 007: From Russia With Love
De oorspronkelijke James Bond is terug, want niemand minder dan Sean Connery neemt de hoofdrol in deze nieuwste 007-titel voor zijn rekening! Deze game is gebaseerd op de gelijknamige spionagefilm. Het is een daverend actie-avontuur in de derde persoon waarin James het lekker ouderwets tegen het Koude Ooorlog-type slechteriken opneemt. From Russia With Love combineert zowel scènes die de film nabootsen als gloednieuwe sequenties. Ga langs in het zigeunerkamp en schakel vijanden uit als sluipschutter, of verken het luchtruim rondom Londens Big Ben. In deze game kan James namelijk met een jetpack (oftewel een straalmotor) op zijn rug de levels verkennen. Natuurlijk staan de heer Bond daarbij weer denodige wapens tot zijn beschikking. De onmisbare Walther PPK is van de partij, maar ook shotguns en zelfs een vlammenwerper. Snelheidsfreaks komen ook niks tekort: scheur door de straten van Istanbul in een Aston Martin DB5, of spring in een buggy en probeer te ontsnappen uit een gebouw dat op het punt staat te ontploffen. Ook kun je het opnemen tegen je vrienden in de stand voor meerdere spelers - en ja, ook hier kun je het jetpack gebruiken! De game ziet er als geheel behoorlijk gelikt uit. Bond is exact zoals je Connery kent uit de films, en ook de toevoeging van Natasha Bedingfield en Maria Menounos aan de cast doet geen pijn aan je ogen. From Russia With Love is een game waar je als een blok voor valt...