FIFA Football 2005
FIFA Football 2005 glides onto GameCube like Wayne Rooneyonto a Ryan Giggs pass; take to the pitch with the finest players in the world using the brand new "kinetic" player system, or create your own superstars. 20 leagues, 40 national teams, and 15,000 real life players make this the most authentic footballing experience ever to grace the GameCube, while the attention to detail - weather effects, brand new camera angles, an unparalleled "big match" feel - makes for an unforgettably atmospheric affair. Take on the cream of world football or simply strive to dodge relegation in Career mode; football isn't a matter of life and death, it's much more important than that...