FIFA Football 2005
FIFA Football 2005 maakt net zoveel indruk op de NintendoGameCube als Arjen Robben op het EK van 2004! Stuur de beroemdste spelers ter wereld het veld op met het gloednieuwe "kinetische" spelersysteem, of creëer zelf je eigen supersterren. 20 competities, 40 nationale teams en 15.000 levensechte spelers maken dit de meest authentieke voetbalgame voor je console. De vele details, speciale weer-effecten en nieuwe camerahoeken geven elk potje de sfeer van een belangrijke wedstrijd. Versla de toppers van de wereld of doe je best degradatie te voorkomen in de Career Mode. Voetbal is namelijk geen zaak van leven en dood - het is zoveel meer dan dat...