Beyond Good & Evil
Spectacularly absorbing adventuring from the team who brought you Rayman, as steely reporter Jade uncovers the dark secrets of the Alpha Sections army defending her planet. Stunning visuals, drenched in atmosphere, and a genuinely gripping plot furnished by top-quality cut-scenes.