Beyond Good & Evil
Een zwaar meeslepend avontuur van het team dat eerder Rayman maakte, waarin de snuggere journaliste Jade de duistere geheimen ontrafelt van het Alpha Sections leger dat haar planeet beschermt. Schitterende beelden, sfeervolle omgevingen en een waarachtig mooi verhaal voorzien van ongekende goeie tussenfilmpjes.