Battalion Wars
A Battalion of blistering action is set to blast onto Nintendo GameCube! With an outstanding array of resources at your disposal, employ a scout team to spy on your enemies, or send in the heavy artillery and take on your foes in a series of skirmishes. Brandish weaponry such as rifles, bazookas and even flame throwers, or go mobile against your aggressors in a variety of jeeps, tanks, fighter jets and even helicopter gunships. Command entire squads, or focus your attention on one single unit. Battalion Wars delivers a barrage of tactical brilliance across over 20 varied missions, each of which offer sub-quests and multiple means of completing your goals. A cinch to pick up and play yet fiendishly challenging, real-time strategy has never been so accessible!