Battalion Wars
Wanneer het duistere leger van Xylvania de wereld bedreigtbegraven de Western Frontier en het Tundran Army de strijdbijl om een ramp te voorkomen. Jij commandeert een heel leger - van een eenzame soldaat tot een konvooi tanks - en schakelt met een simpele knopdruk heen en weer tussen je verschillende troepen. Bepaal zelf hoe je de meer dan 20 gevarieerde missies aanpakt - besluip je de vijand of haal je al je vuurkracht uit de kast voor een meedogenloze aanval? Battalion Wars biedt alle tactische opties die je maar wensen kunt, maar barst dankzij de supereenvoudige bediening van de actie. Oorlog dus, maar dan leuker.