If you've ever looked dreamily at the rumbling convoys of big trucks as they ramble along the motorways, or imagined saying goodbye to your worries and soaking in the freedom of the open road as a professional truck driver, then Acclaim's adaptation of the arcade hit 18 Wheeler American Pro Trucker can turn your fantasies into reality. 18 Wheeler American Pro Trucker puts you behind the wheel of 20-ton, 60-foot-long, US-style lorries as they cruise coast to coast and everywhere in between. This is far from a boring drive - it'll take some slick steering and solid shifting to deliver your goods in one piece and on time. 18 Wheeler American Pro Trucker features five drivers, six minigames and four different raceways. You can even team up with a buddy for some two-player truckin', and taunt your rival drivers with your trusty CB radio.