Simply Solitaire
Simply Solitaire gives you exactly what you want: pure Solitaire on your Nintendo DSi! The simple game design and easy, intuitive controls make it a game that the whole family can enjoy. The game has 50 puzzles in each level to guarantee hours of gameplay fun.