Simply Solitaire
Simply Solitaire biedt precies wat je ervan verwacht: rechttoe rechtaan Solitaire op je Nintendo DSi! Door de eenvoudige opzet en intuïtieve besturing is het direct duidelijk hoe het spel gespeeld moet worden en kan het hele gezin van het spel genieten. Het spel heeft per level vijftig puzzels, die garant staan voor vele uren speelplezier.Het spel is geheel Nederlandstalig.