PREHISTORIK MAN
A fast-paced action platformer, packed full of special missions. Hundreds of secret areas hidden throughout 22 breathtaking levels. A large arsenal of weapons. Various different vehicles to use including hang-gliders, pogo-sticks, rafts and stone wheels. Huge, stunning end of level bosses to battle, including the terrible guardian of the graveyard.