PREHISTORIK MAN
Een vlot platformspel, barstensvol speciale missies. In de 22 adembenemende levels bevinden zich honderden verborgen gebieden en je hebt een groot arsenaal aan wapens tot je beschikking. Ook zijn er verschillende voertuigen te besturen, waaronder hang-gliders, pogo-stokken, vlotten en stenen wielen en enorme, verbluffende eindbazen om te verslaan, waaronder de verschrikkelijke bewaker van het kerkhof.