Music on: Retro Keyboard
Turn your Nintendo DSi into a full electronic keyboard with a carefully chosen selection of sounds and rhythms from the mythic computers and consoles of the 80s. Perfect for retro-lovers! Either if you are already an expert or if you are taking your first steps, Retro Keyboard will help you capture your inspiration wherever you are.