Music on: Retro Keyboard
Verander je Nintendo DSi in een volledig electronisch keyboard met een grote verscheidenheid aan geluiden en ritmes van de legendarische computers en spelcomputers van de jaren '80. Perfect voor retro-fans! Of je nu een volleerd muzikant bent of je eerste muzikale stappen zet, Retro Keyboard helpt je bij het vormgeven van je inspiratie, waar dan ook.