Mario Tennis
Acclaimed as one of the most addictively fun games on Nintendo 64, Mario Tennis returns!
The controls are simple and intuitive to give you a realistic tennis feel. Keep your opponent guessing by mixing up volleys and lobs, unleashing backhand smashes or unnerving them with different types of spin. The game sticks to the official rules of tennis and has several different modes - from the standard Tournament to the wacky Piranha Challenge.
Choose from 16 adorable Nintendo characters to play with. Each character has unique attributes that give them an edge on the court. Baby Mario is incredibly fast and Donkey Kong has immense power but Boo can put some tricky spin on the ball. Find a character that fits your style!