Virtue's Last Reward
Nine people wake up in a booby-trapped warehouse and are forced to play a twisted game of life or death. But who will ally with others and who will betray them? Make the decision for yourself as Virtue's Last Reward brings its unique mix of horror storytelling and puzzle-solving to Nintendo 3DS.
Knocked unconscious and kidnapped, Sigma wakes to find himself in a lift with a mysterious girl named Phi. Before either of them can work out what's going on, they're thrown headfirst into the first of what will be many perilious situations: escape the lift in nine minutes or die. So begins the Nonary Game – a deadly adventure where danger lies around every corner, secrets abound and no-one is who they appear to be.
Taking control of Sigma, you experience the events of Virtue's Last Reward through two distinct styles of gameplay: Novel and Escape. During Novel sections, you need to take in the story and read everything that happens – conversations, arguments, Sigma's thoughts and more – then make decisions based on how you think things should proceed. Those decisions dramatically change how the story progresses and could have dire consequences later on, so it's important to think before you act!
Escape sections are more action-based, requiring you to solve death-laden puzzles by exploring the environment, finding clues and using items. Only by surviving each trap can you hope to reach the end of the game. But with the option to ally with or betray the rest of the group constantly hanging over you, making the right choice isn't always as easy as it may appear...
With multiple endings to discover, a tense story packed with danger and plenty of mysteries to solve, Virtue's Last Reward will keep you coming back for more again and again… providing you can stay alive, that is!