Head to the countryside to start a rewarding new life in Story of Seasons, only on Nintendo 3DS family systems. Build a successful farm, make friends with the townsfolk and get involved in various events – there’s plenty to entertain experienced farmers, as well as those who are a little green!
As an up-and-coming farmer in a quaint hamlet called Oak Tree Town, it’s up to you to transform the humblest plots of land into flourishing fields by growing a variety of crops and raising livestock.
As your farm grows, so will Oak Tree Town. Take a break to unwind with some fishing by the river, cook delicious dishes, or spot exotic animals at the Wild Safari. There are also seasonal events and competitions to take part in every month.
Be sure to find time to build friendships with the townsfolk – you may even meet that special somebody and begin a family of your own!
Invite up to three other players online* or via Local Play to come and explore your fields or visit theirs to lend a helping hand on the farm. Players you meet via StreetPass may even crop up in your town!
Take a walk on the rural side in Story of Seasons on Nintendo 3DS family systems!