Begin een nieuw leven op het platteland in Story of Seasons, exclusief voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen. Bouw een florerend boerenbedrijf op, maak vrienden met de dorpsbewoners en beleef van alles en nog wat. Deze game zit boordevol vermaak voor zowel doorgewinterde boeren als kersverse agrariërs.
Je speelt als beginnende boer in het merkwaardige gehucht Oak Tree Town. Het is jouw taak om een weinig indrukwekkend lapje grond om te toveren tot een bloeiend agrarisch bedrijf door verschillende gewassen te telen en een veestapel op te bouwen.
Terwijl je bedrijfje groet, ontwikkelt Oak Tree Town zich ook. Kom tot rust door in de rivier te gaan vissen, overheerlijke gerechten te koken of exotische dieren te bekijken tijdens een safari. Iedere maand zijn er seizoensgebonden evenementen en wedstrijden waaraan je kunt meedoen.
Sluit tussen de bedrijven door vriendschap met de dorpsbewoners. Misschien kom je wel de ware tegen en kun je een gezin stichten!
Nodig online* of via Local Play maximaal drie andere spelers uit op je boerderij. Je kunt zelf ook anderen een bezoekje brengen om ze een handje te helpen. In jouw dorp kunnen zelfs spelers opduiken die je hebt ontmoet via StreetPass.
Breng je boerderij tot bloei in Story of Seasons voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen!