Armoured anarchy
Operate more than 30 different tanks with intuitive controls and slog it out with the enemy in a number of expansive maps, complete with destructible environments. Perch on a faraway hill and aim through the periscope to expertly place your shots, or face your enemies head on with a frontal assault!
Rally the troops and buckle up for a Panzer bonanza in explosive local multiplayer matches for up to six players. With Download Play*, you can enjoy six-player skirmishes with just one copy of the game between you – no soldier left behind! If you consider yourself a one-man army, there’s an action-packed single-player campaign with 30 objective-based missions where you can hone your tank-based tactics.
Want a little extra firepower? You can augment your abilities and get brand new ones by hiring Troopers! These wacky warriors ride alongside you in the hull, and they can supply increased firepower, improved mobility and more enhancements at the touch of a button. Some Troopers can even fire paintballs to block the enemy’s view, or stop them in their tracks entirely with a freeze attack. This is not your average vehicular warfare!