Star Wars: Episode II Attack of the Clones
Droid vs Jedi battles, Boba Fett's dad and Yoda proving that size isn't everything. Star Wars: Episode II Attack of the Clones brought us all these great scenes and more - and now you can relive the hit movie on your Game Boy Advance. The majority of the game is made up of traditional side-scrolling combat as you battle against hordes of Droids or fierce Tatooine creatures, as you take on the roles of Jedi knights Anakin Skywalker, Obi-Wan Kenobi and Mace Windu. In-between these combat levels, the action switches to a 3D third-person perspective as you take the controls of a Swoop Bike, Republic fighter or Speeder, or jump into a Jedi Starfighter and blast through space. The 12 levels closely follow the plot of the film, as you travel from the busy streets of Coruscant, to the dangerous deserts of Tatooine, and the wastelands of Geonosis, in your quest to unravel the mystery of the Sith. And, in case you're one of the few people who didn't see Attack of the Clones, the game features digitised stills taken straight from the movie, which helps explain the plot as you go along. Star Wars: Episode II Attack of the Clones is perfect entertainment for fans of the classic hack 'n' slash style, and movie-lovers will find the Force is very strong with this one too.