Star Wars: Episode II Attack of the Clones
Droid tegen Jedi gevechten, Boba Fett's vader en Yoda bewijzen dat grootte niet alles is. Star Wars: Episode II Attack of the Clones heeft ons al deze fantastische scènes gebracht en nog veel meer. En nu kun je de succesfilm opnieuw meemaken op je Game Boy Advance.Het grootste gedeelte van het spel bestaat uit de traditionele side-scrolling gevechten terwijl je strijdt tegen hordes Droids of woeste Tatooine wezens, terwijl je de rollen van de Jedi ridders Anakin Skywalker, Obi-Wan Kenobi en Mace Windu op je neemt.Tussen deze gevechtslevels schakel je over naar een 3D derde-persoonsperspectief als je een Swoop Bike, Republic gevechtsvliegtuig, of Speeder gaat besturen, of in een Jedi Starfighter springt en door de ruimte schiet.De 12 levels volgen de plot van de film op de voet. Je reist van de drukke straten van Coruscant, naar de gevaarlijke woestijnen van Tatooine, naar de wildernis van Geonosis, in jouw zoektocht om het mysterie van de Sith te ontrafelen. En voor het geval jij een van de weinige mensen bent die Attack of the Clones niet hebben gezien: het spel bevat gedigitaliseerde beelden die rechtstreeks uit de film komen en die de plot uitleggen als je verder in het spel komt. Star Wars: Episode II Attack of the Clones is perfect vermaak, en filmfans zullen ontdekken dat de Force hier ook sterk aanwezig is.