FIFA Football 2005
The beautiful game hits Game Boy Advance in world-beating form! Choose from more than 350 official teams from across the world, with teams from lower divisions represented alongside the galacticos of Real Madrid and Arsenal. Pursue glory or simply avoid relegation in the multi year-spanning career mode, relive classic historical games in the new scenario mode, or simply soak up the atmosphere of the most authentic, visually astounding football simulation ever seen on a handheld console. FIFA 2005 - it's more entertaining than a David Beckham penalty...