FIFA Football 2005
De mooiste sport ter wereld keert in topvorm terug op de GameBoy Advance! Maak je keuze uit meer dan 350 officiële teams vanuit de hele wereld. Clubs uit lagere divisies, maar natuurlijk ook de giganten van Real Madrid of Arsenal. Bouw aan een jarenlange carrière, beleef historische momenten opnieuw in de Scenario Mode, of dompel jezelf simpelweg onder in de meest authentieke, visueel indrukwekkende voetbalsimulatie die je ooit op een draagbaar spelsysteem tegenkwam: FIFA Football 2005.