Stranger Sins
Backstory is not the only thing. Do you remember Lumberjack, Beekeeper, Corey and Tress brothers and other silent NPCs? Almost all of them will find a voice and character in this expansion. And this character will be even more crazy than in the original game. In search of mysterious artefacts of antiquity you will learn more about the backstory and relationships of these NPCs. If you convince them to talk.