Stranger Sins
Het achtergrondverhaal is niet het enige. Herinner je je Lumberjack, Beekeeper, de broers Corey en Tress, en de andere, zwijgende NPC's nog? Die krijgen bijna allemaal een stem en een persoonlijkheid in deze uitbreiding, ze zijn nog vreemder dan in het oorspronkelijke spel. Ga op zoek naar mysterieuze artefacten uit vroeger tijden en kom meer te weten over de achtergronden en relaties van deze NPC's. Als het je lukt om ze aan het praten te krijgen.