Prison Architect - Island Bound
Prison Architect: Island Bound introduces more ways to build and manage your prison.
Chain Link Up: Maximize your prison’s efficiency by linking docks, helipads, and roads to specific deliveries. Toggle what services are available to each delivery point within your compound.
Island Life: Customize your island with over 15 nautical tiles and objects. Shape the land around your compound with moats, rivers, and lakes for security, or for style -- no access roads needed!
The Rock: Manage the infamous Alcatraz Prison and Alcatraz Island with two premade maps.