Prison Architect - Island Bound
Prison Architect: Island Bound introduceert meer manieren om te bouwen en te beheren.
De toeleveringsketen koppelen: maximaliseer de efficiëntie van je gevangenis door aanlegsteigers, helikopterplatforms en wegen aan specifieke leveringen te koppelen. Wijzig welke services beschikbaar zijn voor elk afleverpunt.
The Rock: beheer de Alcatraz-gevangenis en Alcatraz-eiland met 2 vooraf gemaakte kaarten.