Minecraft Noctis Skin Pack
Join Noctis, Gladio, Ignis and Prompto once again as they venture beyond the world of Eos and into the untold realms of Minecraft with this fantastic skin pack. Be it friend or foe, the cast of beloved characters follows, including Cindy, Aranea, Ardyn, the Astrals and many more.