Minecraft-skinpakket Noctis
In dit fantastische skinpakket ga je samen met Noctis, Gladio, Ignis en Prompto op avontuur voorbij de wereld van Eos en in de ongekende realms van Minecraft. Vriend of vijand, een cast van geliefde personages, inclusief Cindy, Aranea, Ardyn, de Astrals en nog vele anderen.