Fate/Samurai Remnant Digital Artbook & Soundtrack
A Digital Artbook featuring artwork and the original soundtrack of Fate/Samurai Remnant.
Contains more than 180 pieces of visual materials such as character designs and reference sheets, allowing you to take a closer look at the game's universe. The soundtrack features all 89 in-game tracks, including the theme song.
The Digital Deluxe Edition that includes this content is also available for purchase. Please avoid making redundant purchases.