Fate/Samurai Remnant Digital Artbook & Soundtrack
Een digitaal artbook met artwork en de originele soundtrack van Fate/Samurai Remnant.
Bevat meer dan 180 afbeeldingen, zoals ontwerpen van personages en referentiebladen, waarmee je dieper kunt ingaan op het universum van de game. De soundtrack bevat alle 89 nummers in de game, inclusief de titelsong.